då vare måndag igen!

vaknade bredvid min underbara pojk imorse. Lika underbart som alltid. Hlegen har varit helt lugn. I fredags åkte jag till honom och vi kolla på några filmer, jag mådde inte alls bra. Och i lördags åkte vi ner till stan och åt lunch, sen gick vi upp till mormor och hälsa på. Där vart man inte omtyckt så värst, lite arg var hon ja. Efter det så åkte vi upp till gränby centrum och kolla på kläder. Jag köpte ett par jeansleggins och en skjorta och tobias köpte en skjorta, efter att jag stjatat ett bra tag. Fin var han i den allafall!. sen hem till mamma och åt lite tacos och glodde på tv. sen drog vi ut och träffa emma och sen hem och kolla på film. Och söndagen blidde det Ulva med farfar & pappa och fika sen hem och tare lugnt.
om två veckor fyller jag år, hiihihh
nnicebajs

nu ska jag snart bege mig till skolan och ha mina två lektoiner sen blir det ut och fota eller någe-
taha det kallt ute-
tjingeling


finast & bäst
-sötare än socker-

jag älskar min tobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0