en okej måndag kanske

tiden rinner men står ändå still
jag tänker och inser, vad jag vill
skapa det egna livet, och slippa ta saker förgivet
kämpa för en sann framtid, att den underbara leva vid
jag vill se oss ensamma utan en massa gnäll
göra vad vi vill utan massa skäll
jag blir så less och matt,
livet hinner inte ifatt
önskan att du kanske kan börja släppa mig som ansvarsfull
jag är ju stark och lär inte ramla omkull
låt det gå fort, att jag får bilda mig själv och mitt
med min älskling som håller mig varm
min älskling som driver mig fram
allt rullar sakta men säkert
bara vi har varann.




jobb jobb, skönt är det. va på landet i helgen, blev cross och lite annat. idag blir jag hemma hos moder med tjocka syster ochimorgon blir det faderskapet ooch fixa mitt rum.
igår så sov jag och min bästa i österby. drog ut ett tag med macke sen hem och bada sen glo på film. alltid lika underbart
nu ska jag snart dra mig till sängs.
imorn kanske det blir köp av moppe.. en retro.. hoppas hoppppas säger jag bara :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0