vatten, stan e fullt av vattten...





















lite vattenbilder såhär till sommarn.
jag jobbar och står på, nu är det bara fredag kvar och en vecka till. det har gått fort allafall och det är ju lätt värt pengarna och kul har jag. har varit stortsätt död varje dag efter jobbet. men igår var jag, elina, fia och ismail och bada i bresjö, sen hälsa på björn sen va vi ute och åt på resturang. haha jag klanta mig och tog sönder ett glas, tappa kniven på golvet, tappa typ 20 servetter över hela golvet, spillde mat över hela mig och råka slänga kebabb i soffan. själv låg jag dubbelvikt. sen hem och kolla på snabba cash med elin men vi båda somna.
idag åkte jag hem till pappa och satta mig vid photoshop.. huh. blir tokig.
imorn ska jag handla med syster och sen kommer älskling. och på lördag blir det nog hitta på något med tobbe och adde.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0