ajjamen

sitter i skolan och har radio. Hade nyss sändning och det gick kanon. Nu blir det snart lunch sen matte sen kanske ta en vända i gymmet och sen möta min älskling. Ska gå och fika med en chaillatte sen åker vi hem till honom. saknar min pyys ju.
igår tatuera jag emma och hennes mamma. fyllde bara i emmas på foten och sen gjorde jag två hjärtan där det står R och E i på benet. den vart bra bra, och jag blev nöjd :).
sitter och lyssnar på gubben i lådan som fastnad i mitt huvud. huuh.
i helgen blir det landet tror jag. och på lördag blir det middag hos linda med trevliga tjejorna.
men men. nu ska jag gör nå annat, kanske köpa en powerking eller nå. hhheejjjsvveejs :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0