psykonovell?

en skymt av livet?
borta igen.
oj jag ser
men allt dör igen
det finns inga tankar, men jag ser
döden, jag kommer.
tar du mig med handen så jag inte faller tillbaka.
nu försvinner jag, ner, i det djupa fina havet
glitter och charm
en skymt av livet.
fan också, levande liv, en dröm för döden.
jag andas, jag ser, jag är inte det minsta borta
misslyckan, det är jag av ett ord
bara en dröm
låt dagen börja.
______________________
håltimme, data. ska börja på en novell idag. jag har längtat! =) . tänkt i två dagar vad jag ska skriva. tänkte att det skulle bli en psykonovell. lite av det där uppe kanske! virrigt som fan också. får hoppas på det bästa den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0